Misterija jednog junaka


Ugasi se život.
Uspomena, srcu draga - osta.


Svako od nas na ovaj svet dođe kako bi pod okriljem zvezda i nebeskog svoda ispunio duši mio cilj.
Usput dotaknemo srca, podelimo sreću, donesemo radost u živote najmilijih.
Obeležiti detinjstvo mnogih, uspeh je dostojan retkih u današnjem dobu.
Oživeti junaka jedne magične, a životne priče.
Mnogi pod zvezdama snivaju snove.


Alan Rikman je za decu sveta bio i zauvek ostaje zvezda detinjstva.


 
Pri prvom susretu sa magičnim svetom Hogvartsa svakom detetu receptori za maštu dolaze do usijanja. Čula su preplavljena podacima, oči upijaju ono što ruci nije blizu.

Svako dete, a među njima i ja, pratilo je Harija u stopu.
Uz njega biralo magični štapić, pravilo prve korake do perona 9 i 3/4, srelo Rona i Hermionu.

Svakim novim kadrom magija je bivala grandioznija, mašta je bujala.
Niko više nije bio u udobnosti svoga doma, koračali smo tiho odajama tajanstvene ustanove.
Transportovani, u potpunosti obuzeti univerzumom u kome se pojedinci odmah izdvojiše, a neki skriveni iza kulisa i svetla reflektora misteriozni oku postaše.


Profesor Snejp, predstavnik ozloglašenog Sliderina, borac protiv mračnih sila, prvi je u redu sumnjivih lica iza bezbednih zidina škole.
I pre pojave neprijatelja on beše glavni osumnjičeni.
Kada uočite grešku, kada shvatite da je ono što ste videli i u šta ste verovali bio samo privid, tada nastaje prava magija.

U srcu svakog deteta rođen je heroj.

Obelodanjena istina anti-heroju daje krila - slobodu bivstvovanja.
Sećajući se tada svakog njegovog koraka, posmatrajući ga očima punim empatije, verni poštovalac priče ugledaće misteriju i osnovu života.
Ljubav.



Sila koja duši daje note, a srcu melodiju.
Pokretač sreće i osmeha istom je merom pokretač istinske predanosti i požrtvovanosti.
Tako se rodio junak zvani Severus Snejp.
Svojim primerom deci pokazavši magiju ljudskog postojanja.

XOXO Keti <3

Коментари

  1. Divan tekst, ja sam, pa skoro odrastala sa Harijem u knjigama, jer sam prvu pročitala sa 13, 14 godina, koliko se sećam. Rikman je bio savršen za Snejpa, njega sam najpre obožvala kao ozloglašenog Šerifa od Notingema, bukvalno je prosečan film učinio kultnim, kao i pesma Brajan Adamsa. Baš lep spomen divnom glumcu. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ti se dopao tekst :)
    Ja sam rešila da kupim ceo HP komplet, ali prvu knjigu nigde ne mogu naći..
    Kao što rekoh, obeležio nam je detinjstvo.
    Nema smisla da ga ne pomenem <3

    ОдговориИзбриши
  3. Divan tekst! Zaista dotaknuta suština Snejpovog lika, a koju je Rikman majstorski preneo na filmsko platno, vizuelizovao, zaivek ga otelotvorio. Tragika, posebno junaštvo, poziv da se "zagrebe" ispod površine i ne sudi prebrzo. Da je anti-heroj relativna kategorija...

    Baš kao i Ivana, najpre sam otkrila knjige, odrastala sa junacima (prvo mi je, na preporuku bibliotekarke, u ruke došla "Dvorana tajni" - zanimljivo, ali, uvek započnem serijal od drugog-trećeg dela, tako sam i "Pesmu leda i vatre" počela od "Oluje mačeva", pa tek onda "premotala" do "Igre prestola":))))....e, onda je "Politika" u saradnji sa "Narodnom knjigom" izbacivala prvih pet delova na kioscima i naterali smo mamu da nam kupuje), jer smo bili istih godina - ja ovako i oni u romanu, 11-12 godina...Onda su se pojavili filmovi, čim se "Kamen mudrosti" počeo prikazivati u bioskopu, brat i ja smo otišli da pogledamo i sećam se očaranosti ekranizacijom. Tako je počela ljubav za sva vremena.

    Alan Rikman je baš bio pun pogodak za jednu od najkompleksnijih uloga. Zaista si mu odala počast na lep način. Nekako, baš kao i u "HP", kroz tekst se, korak po korak, probija svetlucanje, da bi na kraju suština bljesnula punom snagom.

    A slažem se, opet, sa Ivanom, njegov Šerif od Notingema i Brajanova pesma čine najveću vrednost filma. :) Meni je draga i glavna uloga u "Rasputin: Dark Servant of Destiny", za koju je dobio Emmy i Zlatni globus, preporučujem ako niste već gledale. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste anti-heroj relativna kategorija.
      Svrstala sam ga u nju jer nije klasičan tip junaka, odmah prepoznatljiv.
      On je, po meni, oličenje misterije celog serijala.
      Dobro me podseti da ponovo pogledam Raspućina, maestralan je Alan, a i Gandalf je tu ;)
      Drago mi je da ti se dopao tekst :)

      P.S. Ja smatram da mi je detinjstvo osakaćeno jer nisam čitala HP u tim godinama.
      No, tu je bio Rikman, sijao sa ekrana. Zajedno sa celom ekipom slikao je pred mojim očima taj magični svet :)

      Избриши
    2. Aosolutno, potpuno su preneli svet iz knjiga, tako da oni koji nisu čitali ipak nisu ostali uskraćeni za čaroliju - zaista verno dočarano. :) Plus, pri kasnijim čitanjima već imaš sliku pred očima.

      Potpuno se slažem, on je pravi primer tih kompleksnih likova koji su na prvi pogled mračni, a zapravo u sebi kriju mnogo više, prava zagonetka, zato se i izdvaja. Uvek iznenadi svojim postupcima. Mene je mama, kada je prvi put gledala filmove, zapitkivala:" A jel on pozitivan ili negativan lik? Voli li Harija? Štiti li ovu decu?"
      Rekoh joj:"Sačekaj, samo gledaj."
      Po tome vidiš kakav utisak ostavlja. Intrigira. I ne bi drugi glumac mogao bolje.

      Da, tu je i Gandalf!:)))

      Избриши
    3. Samo da se ubacim i napišem da sam i ja počela sa Dvoranom tajni, ta je jedina bila u biblioteci.:-D

      Избриши
    4. Ja ću, dok ne lociram prvi deo u pipljivoj formi, čitati pdf.
      Pokušala sam da slušam audio book, jeste Stephen Fry, ali mi je osećaj skroz čudan - nemam tu naviku :)

      Избриши
  4. Ako mi je ikoga zao sto je umro onda je to on.. jos nekako nisam ni svjesna toga, a ti si ovo zaista divno napisala.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Popularni Postovi