TV Shows_Episode No. 1

SERIJE KOJE TRENUTNO PRATIM


Pošto sam nedavno iznela činjenice o našem televizijskom prijemniku reših danas da od Sare pozajmim i malčice modifikujem temu budućih tekstova.

Kada je serijski format u pitanju uvek su me privlačile drame, kako istorijske (kostimirane) tako i one "obične", nađe se tu i po neki sitkom, a i supernatural (žanr) zaigra na ekranu.

Pa da krenemo..


Temu delim u četiri celine koje će biti akteri tekstova za četvrtak i subotu ove i sledeće nedelje.
Čisto da zadržimo TV duh. 😊

U nazivu serija su linkovi ka IMDb-u, čisto ako neko poželi više informacija.
  • Serije su sledeće:

1)Game of Thrones

Na ovom blogu je bilo dosta reči o samoj seriji zato neću preterano da objašnjavam razloge zbog kojih iščekujem narednu sezonu.
Opirala sam se samoj euforiji punih pet sezona dok napokon nisam posustala i pridružila se fandomu ove epske adaptacije Martinove epske fantastike.

2)Outlander

Od pilot epizode ove serije ja sam bila zaljubljena u sve, a u scenografiju, kostime i Džejmija naročito.
Predivni krajolici Škotske i odlično predstavljen sam način života s kraja 18. veka su mene držali prikovanu za ekran.
Onda je došlo do problema..
Kostimi su postali grandiozniji i šareniji (nemam ništa protiv), scenografija je bila divna, ali nije bila Škotska, a priča - tu i tamo.
Reći ću da sam drugu sezonu završila na jedvite jade, potpisali su za još dve, pa ćemo videti.
Držim im fige..

3)Samantha Who?

Ovu seriju sam tražila uzduž i popreko.
Kad je bila aktuelna na TV-u mimoišle smo se, pa je sada valjalo prileći na net i pronaći sebi neophodnu dozu komedije.
Hvala Isidori na podsećanju, u jednom momentu sam i zaboravila s kolikim žarom sam tražila seriju.
Priča o Samanti ja zabavna i duhovita.
Sama akterka je vrcava, puna optimizma i nade za modifikovanje svoje nekadašnje ličnosti.
Kako dokazati sebi i drugima da niste ona Samanta koju svi pamte sem vas?

4)New Girl

I ponovo sam se vratila ovoj seriji..
Prošlo gledanje me je dovelo do kraja, tadašnje zadnje, treće sezone.
Red je da sada to maratonski odradim kako dolikuje.
Grupa cimera u svoj život primi devojku na stanovanje nakon što nju prevari i šutne dragi divne kose.
Naredne nedelje postaju pakao znan kao repriza "Prljavog Plesa" i more suza, sve dok momci postepeno ne trgnu Džes iz njene kolotečine, a ona im zauzvrat nepovratno promeni živote vodeći ih kroz niz humorističnih događaja usput gledajući jednim detinjim i razigranim pogledom na svet oko sebe.

5)When Calls The Heart

Dugo sam je tražila i Putlocker je konačno rešio moje muke.
Serija je "obična" drama nastala prema istoimenom Hallmarkovom filmu.
Trebalo mi je nešto "u kostimu", a da nije epsko ili u supernatural fazonu.
Iako sam na samom početku, ne pređoh ni pola prve sezone, serija obećava.
Bila sam skeptična jer je Hallmark (vazda sladunjav), ko zna možda do subote čitate o njoj u negativnom svetlu..
Odgledaću prvu sezonu, pa ću znati.  


To bi bilo sve što se tiče mojih trenutnih TV serijskih avantura.
U subotu se družimo sa serijama koje sam volela, pa prestala gledati..
Već vidim - rant u najavi (i to malo duži). ☺

Koje serije vi trenutno gledate? 

Binge watching.. ☺
  
XOXO, Keti ❤

Коментари

  1. Evo mene kasnim malo ali tu sam briga nemaš :)
    Dobra stvar je da sam barem nešto sa ove liste gledala :D
    GOT ne moram da pominjem, ja ga letos nisam gledala ali da volim-volim :)
    Outlander i ja smo na relaciji-vratiću se uskoro a nikako da se vratim ali vratiću se...uskoro seriji valjda :)
    E sada ostale nisam gledala ali sam par puta New Girl na foksu uhvatila i nisam bila oduševljena ne volim sitkome :)
    Odličan tekst dopada mi se kako si razradila rubriku :D

    ОдговориИзбриши
  2. Evo mene sa zakašnjenjem. Uletela sam u "cajtnot", pa nemam vremena za serije, a blog-obaveze su mi otprilike jedina slobodna aktivnost koju sam sebi dozvolila do kraja roka. :)
    Ovako, najpre BRAVISSIMO za ideju, mnogo mi se dopada.
    Prvo da "kudim":
    1. Svesna si da "televizijski prijemnik" uglavnom znači "antena" ili sam aparat? :) Mislim, može i televizija generalno, ali meni nekako prva asocijacija uvek bude samo sokoćalo, a ne mreža kanala, što je valjda bila tvoja namera da podvučeš.
    2. Joj, ovo važi i za naredni tekst, nemoj s tim "akterima". :( Zna se šta je AKTER. Taj termin "ne paše" često ni za opis knjige ili felma, kamoli TEME teksta/kolumne. Ne može celina da bude "akter" teksta/rang-liste, osim ako nije antropomorfizovano biće, ne ide....STIL!

    A sad normalno:
    1. Za "Game of thrones" su mišljenja uglavnom nepodeljena. Samo da te ispravim, bilo je na tvom blogu reči o priči (prepričavanja), ali ne o samoj seriji: kasting, scenario, obrti, produkcija, ni u jednom tekstu nismo čuli tvoju ocenu istih, niti mišljenje o svemu tome.:)
    "Fandom" - manje anglicizama. Razumem šta znači, ali, bezveze je. Kao i "rant". Ako moram da guglam i tražim prevod na SRPSKOM blogu, zaista...:( Eto, najdobronamerniji savet.

    2. Još nisam nikako našla vremena za "Outlander". Kako god bilo, obe sezone su pohranjene u arhivi, pa čekaju. Hvala na preporuci. :)

    3. Iskreno se nadam da će ti se svideti "Samantha"!:)
    Opet "akterka"...kao "dramaturškinja", "filozofkinja"...no-no!

    4. Pokušala sam da gledam "New girl", cimerka voli, ali ne vredi...uopšte mi nije ni smešno, ni zanimljivo.

    5. Za ovo nikad čula, niti mi je primamljivo.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Popularni Postovi