Tune Of The Moment_No. 4

Nešto od mog trenutnog muzičkog raspoloženja možete da čujete pri svakom dolasku na blog.
To naravno nije sve, niti je razlog da se rubrika preskoči.
Kao što svi znamo, muzike nikad dosta.

Današnja lista će biti šarenolika.
Nadam se da ćete pronaći nešto za sebe.


Avgust me je vratio latino zvuku i još uvek je na listi prisutan, u tragovima, ali je tu.
Po tonovima koji vas ovde sačekaju možete zaključiti da mi je i American songbook s raznim prepevima na repertoaru.

Ne moram ni objašnjavati da me trese era retro raspoloženje.
  • Pesme su sledeće: 

10)David Bowie - "Comfortably Numb"

Volim original, ali ovaj spoj mi je toliko neobičan i specifičan da ne mogu da ga ne zavolim.
Dejvid i Dejvid su svakako dobitna kombinacija.

9)Mana - "Clavado En Un Bar"

Dolazimo do noviteta na mojoj latino listi.
Pesmu sam čula u seriji "New Girl" i od tada mi ne izlazi iz glave.

8)Ellie Goulding - "Anything Could Happen"

Opet je ista serija kriva.
S Elinim pesmama nisam najbolje upoznata, znala sam dve, tri..
Noviteti su uvek dobrodošli.

7)She & Him - "Why Do You Let Me Stay Here?"

Osim što je melodija krajne lepršava i relaksirajuća Zoi nas je uz pomoć ovog spota podsetila koliko su ona i Džozef simpatični kada dele kadar.
Bend je pored svojih pesama uradio obrade za mnoge klasike.

6)Joseph Gordon-Lewitt & Lady Gaga - "Baby It's Cold Outside"

Ovo mu dođe kao pripremanje pesama za zimu.☺
Kada bi se Gaga fokusirala na ovakve melodije i istakla svoj talenat na ovaj način tada bih joj posvetila više pažnje.
Dok ne snimi nešto svoje u takvom maniru imamo njen album obrađenih klasika sa Tonijem Benetom.

5)Birdy - "Wings"

S vremena na vreme uželim se njenih balada.
Svaka je priča za sebe, a ova mi je omiljena.
Nije do Kolina Farela, časna pionirska. ☺

4)Orthodox Celts - "Far Away"

Došli su i naši na red.
Činjenica da sam za bend čula tek pre nepune dve godine me još uvek zaprepasti.
Pod kojim li sam kamenom bila?
Bend je sjajan, slušam i ne verujem da je naš.

3)Adele - "Rumour Has It"

,
U Adelinom pretežno baladnom opusu retko uživam.
Uglavnom mi dobra većina njenih pesama privuče pažnju tek kada nestanu s TV i radio stanica, i tada nam ljubav kratko traje, nakon desetog slušanja srceparajućih kompozicija počinjem da kolutam očima i odlučno udarim po dugmetu next. 
Tako se sve završi i pre no što počne..
Ovo je bilo van njenog utemeljenog fazona, zato je već mesecima s guštom pevušim.

2)Marina & The Dimonds - "Fear & Loathing"

Prvo što me je privuklo ovoj pesmi je melodija, svaka nota je odraz bure koji nam je tekstom predstavljen.
Unutarnja previranja u najboljem paketu.

1)The Black Keys - "Lonely Boy"

Ovaj ritam je nemoguće ignorisati, ukoliko si u neprilici (šetaš ulicom npr.) i čuješ početne taktove ove numere to ne znači da u tebi nema euforije i đuskanja, tu je, iako niko ne vidi.
Baš kao i na snimku, đuskam nesputano u svoja četiri zida, ali i imaginarno kada sam bačena u svet.
Amerikanci to zovu jam song, ovo je moja.

To bi bila moja mini lista za ovaj mesec.
Plejlistu kompletnog bloga sam napokon promenila, nadam se da vam je nešto od ponuđenog po volji.
Uz koje melodije vi trenutno đuskate?
 

XOXO, Keti ❤

Коментари

Popularni Postovi