Tune Of The Moment_No. 10

Mart je, poput februara, u notama mjuzikla "Hamilton" koji me i pored sve moje dobre volje da "promenim ploču" ne napušta. Shodno tome ovo je mogla biti lista Top 10 pesama posvećenih Lin Manuelovom čedu, ali o tome ćemo drugom prilikom. Pored samog "Hamiltona" na plejlistu se ušunjali i stari brodvejski klasici u svom filmskom ruhu.
  • Pesme marta su: 

10)PostmodernJukebox - "Lovefool" 

Lutanje Jutjubom dovelo me je do kanala grupe zadužene za fantastične obrade svima poznatih hitova. "Premeštene" u doba džeza kultne numere roka, popa i alternative dobile su novi život u drugom svetu. Neke od najdražih obrada, pored navedene, su mi "Seven Nation Army", "Mad World" i "Black Hole Sun".

9)Noora Noor - "Forget What I Said"

Slučajnih putnika je sve više, Jutjub me čita kao otvorenu knjigu. Predlozi su sve bolji i bolji. Pet minuta za predah i uživanje, tako bih nazvala ovu numeru.

8)Patsy Cline - "Crazy"

Avantura znana kao gledanje filma "Assasins Creed" završila se neslavno, nakon pola sata "mučenja" trudila sam se da potisnem činjenicu kako sam ga uopšte i gledala. Jedino normalno što je iz filma proizišlo jeste podsećanje na ovu pesmu koja je od tada postala sastavni deo plejliste.

7)Jean Simmons - "If I Were A Bell"

Jedna od komičnijih scena filma "Guys & Dolls" kojoj se nakon gledanja istog rado vratim te je i sama numera ušla na stalni repertoar meseca. Džin je sjajna, a Marlon je Marlon, dovoljno je samo da je u kadru.

6)Patti Smith - "Because The Night"

Pesma koja mi je pre nekoliko godina predstavila Peti Smit ujedno je i njena najpoznatija. S vremena na vreme vrati se na listu i na njoj ostaje izvesno vreme "vrteći" se 24/7. Ista me podseti i na činjenicu da još uvek nisam pročitala njenu autobiografiju "Samo Deca".

5)Fiddler On The Roof - "If I Were A Rich Man" 

Kao što vidite mesec mart je zaista u notama raznih mjuzikla pa se tu našao i "Violinista na krovu". S obzirom da je često na repertoaru Srpskog narodnog pozorišta verujem da ćemo se Tejvje i ja ipak kad-tad sresti. Do tada ostaje mi muzika, a ako ga i ne odgledam filmska verzija je uvek tu.

4)Richard Burton - "Camelot"

Brodvejski Artur od Kamelota u originalnoj produkciji iz 1960. godine bio je Barton dok je u filmskoj verziji "Kamelota" Artur bio Ričard Haris. Film "Džeki" me je podsetio na film, koji sam davno gledala, ali i na samog Bartona uz kog se u ulozi Ginevre našla Džuli Endruz.

3)Ben Barnes - "Room With A View"

Uz opuštajuću atmosferu samog filma ide istom merom relaksirajući album. Pored "Let's Misbehave" i instrumentala za tango gore navedena numera mi se naročito dopala.

2)Liza Minelli - "Mein Herr"

Ulogu u prošlogodišnjem Šazelovom mjuziklu Ema Stoun je dobila kada je, bez da je toga bila svesna, bila na audiciji. Naime, reditelj je bio u publici dok je ona na bini bila u ulozi Seli Bouls nakon čega joj je ponudio ulogu u "La La Land"-u. U ulozi Seli Bouls su bile i Mišel Vilijams kao i Džudi Denč u originaloj londonskoj produkciji na Vest Endu 1968. godine.

1)Sergei Polunin

Pitaćete se zašto OPET pominjem Hoziera, ali on je ovde u drugom planu. Emocija pesme poslužila je Sergeju kao platforma na kojoj će, kako je tada mislio, izgraditi svoj poslednji ples u 22 godini života. Više o ovoj priči očekujte u narednom tekstu.
✸✸✸✸✸
Stigosmo do kraja martovske plejliste. Koje note ulepšavaju vaš mesec?

Hvala na čitanju,
Keti ღ

Коментари

  1. Da budem iskrena, nikada nisam niti čula za neke od ovih pjesama, ali jako se radujem što ću ih sada poslušati, i baš mi se nekako sviđaju na drugačiji način <3 Topp rubrika!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  2. Super lista. Od cele liste slušla sam samo ovaj cover PostmodernJukebox-a, njih sam pre dve-tri godine konstantno slušala a onda sam prestala valjda su mi dosadili imala sam više njihovih pesama nego originala u telefonu:)
    Ostale slušam pa ti javljam vidim da ima dosta klasika tako da će biti uživanje :)
    Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam PostmodernJukebox skoro otkrila, znaš da uvek kasnim. :D
      Javi obavezno, jesu, pretežno su klasici, nadam se da će ti se dopasti.

      Hvala tebi na čitanju. :**

      Избриши
  3. Moram priznati da, sem Peti, većinu ovih numera prvi put čujem i baš si me ubacila u jedan fini retro-štimung.:)
    Posebno mi je interesantna obrada "Lovefool", odlično zvuči.
    "Samo deca" je fantastična knjiga, mene je baš oduševila.:)
    Čekam priču o baletanu s nestrpljenjem, sad si me zaintrigirala!

    Kod mene, verovala ili ne, prvi albumi "Regine" i ponešto skorije. "Kad poludimo", npr. Melodija me zarazila, a i spot sa Ninom Janković je simpatičan.
    I još neki stari bendovi tipa Karizma, vraćam se u srednjoškolske dane.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za retro-štimung sam uvek tu, brige nemaš. :)
      "Lovefool" je odlična, "Seven Nstion Army" obavezno odslušaj, Obradili su i Ganse, Aerosmit, Džordža Majkla, Lejdi Gagu, Rijanu i mnoge druge. E da, i "Gangsta Paradise" je odlična.
      Eh Sergej, divan je, biće tekst 2u1, pa ćete čuti više. :)

      Imam i ja momente srednje škole, naročito se "prebacim" sa glam rokom. :)

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi