Tune Of The Moment_No. 14

Septembar samo što nas nije napustio (gde je otišla godina?!), pa bi bio red da ga uz malo pesme ispratim. Staru praksu "vrtenja" istih numera poput pokvarene ploče ni ovog meseca nisam napuštala. Na listi su se ovog puta našle pesme koje sam slušala u svojim srednjoškolskim danima.
  • Pre skoro deset godina aktuelno je bilo sledeće:

10)Whitesnake - "Ain't No Love In The Heart Of The City"

Tolike godine slušam ovu pesmu i tek sam danas shvatila da je obrada. Original je iz 1974. godine u izvođenju Bobija Blanda. Zaboravila sam koliko volim Dejvidov glas, toliko ih dugo nisam slušala. Hvala radio stanici koja me je podsetila na ljubav prema ovom legendarnom bendu.

9)Scissor Sisters - "I Don't Feel Like Dancing" 

Ironičan naslov za jedan od "najzaraznijih" đuskavaca. Jedina numera benda koju znam, a da vam pravo kažem druga mi i ne treba, ova je savršena za instant popravljanje raspoloženja.

8)Sixpence None The Richer - "Kiss Me"

Numera koja je poput šlaga na torti. Tražite tortu tj. romantičnu komediju, a uz nju pride dobijete šlag u vidu ove pesme, jedno bez drugog ne ide. Pri prvim tonovima pred očima mi zaigra sve ijedan do tada viđeni rom-com, ali ne mari - ne mogu, a da ne zapevam.

7)The LA's - "There She Goes Again" 

Kad bi numera "Kiss Me" bila mlada ova bi joj pesma bila deveruša u svetu romantičnih komedija. Znate kako to ide, kreneš s jednom, pa nastaviš slušati sve koje su joj nalik ili pak na nju podsećaju.

6)Gladis Knight - "Licence To Kill"

Gledala sam svega jedan Bond film, Krejgov Kazino rojal. Prvi Bond je bio Koneri dok je sada još uvek aktuelan Danijel. Bili su tu i Rodžer i Pirs. U sporednoj ulozi M je dugi niz godina bila Džudi Denč koju je nedavno odmenio Rejf Fajns, da li je M dobar ili loš lik pojma nemam. Ono što htedoh reći jeste da su pesme ala Bond genijalne, u njih se mnogo bolje razumem.

5)Cher - "Just Like Jesse James" 

Mislim da mi je ova numera no. 1 kada je Šer u pitanju. Kada sam je prvi put čula veći je utisak na mene ostavila od famozne "If I Could Turn Back Time", koja je odlična, da se razumemo.☺Takođe, svaka njena numera asocira me na Fren Drešer i seriju Dadilja kao i seriju Vil i Grejs, jer Just Jack.☺

4)Boney M - "Rasputin"

Kombinacija ove pesme i crtanog filma Anastasia glavni je krivac za moje interesovanje za dinastiju Romanov, a samim tim i za ozloglašenog Raspućina. Ritam je "zarazan", a glas Bobija Farela unikatno jeziv (drugačije ga ne umem opisati).

3)Squeeze - "Tempted"

Kad god čujem ovu pesmu zamislim da sam na nekom road tripu, zalazak sunca je na pomolu i početak je jeseni. Takav vajb.

2)Toni Basil - "Mickey"

Ovu pesmu ne možeš a da ne voliš. Čini mi se da nijedan film o navijačicama nije prošao bez nje, dođe im nešto poput himne. Iako je moguće da omiljena pesma postane iritantna mislim da ova to nikada neće uspeti, ostaće mi zauvek simpatična i poput numere sa devetog mesta jedna od onih koja u sekundi popravlja raspoloženje.

1)Nat King Cole - "Smile"

Meni jedna od najtužnijih pesama iako govori o važnosti smeha po život (meni je najbolji lek za sve muke). Muziku je komponovao Čarli Čaplin za potrebe svog filma Moderna vremena iz 1936. godine, inspiracija mu je bila Pučinijeva Toska. Džon Tarner i Džefri Parsons su 1954. godine za melodiju napisali tekst i dali joj naslov, a prvi put ju je izveo upravo Net King Kol. Ja sam prvo čula obradu Majkla Džeksona iz 1998. godine koja me je dovela do Neta, a potom i do priče koja se krije iza jedne od meni najdražih numera. Kada bih morala da biram samo jednu pesmu koja nosi najbolju poruku i ujedno predstavlja moj životni moto to bi bila upravo "Smile". Koju pesmu biste vi izabrali?
  • Toliko od mene za ovomesečnu listu. U folderu za plejlistu osnovna/srednja škola ima preko hiljadu pesama.. Ne bih se vraćala deset godina unazad ni za šta na svetu, ali ovako, muzički, ne marim prošetati down the memory lane. Muzika mi je bila i ostala neizostavan deo pozdravljanja novog dana (čitaj: ne ustajem bez muzike), a potom i samog dana.
Hvala na čitanju,
Keti ღ

Коментари

  1. Kako divna lista, bogami se i mene prošetala stazom sećanja, mnoge pesme godinama nisam čula, a baš ih volim.:)
    10.Otprilike ista stvar sa "Whitesnake", ova pesma je bila prva na mp3 disku koji sam dobila pre trinaest godina, kakve li radosti, svi albumi na jednom mestu :) i, eto, često sam je vrtela. Svaka im je savršena, bile brze, bile balade, Dejvid je čudo. Inače, pojma nisam imala da je obrada.
    9.Haha, i ja samo ovu znam od njih i odmah me razmrda. Spot je takođe otkačen.
    8. Jaoooooooo, ovo je iz filma "She's all that"! Fredi Princ Džunior i mojih trinaest godinica.:) Slatka pesmica, baš je volim.
    7. Ovu ne znam, al sad ću da pustim, možda sam je i čula.
    6. Slažem se, iako nisu svi Bond-filmovi na istom nivou, pesme su (uglavnom) čisto savršenstvo. Ja volim i Timotija Daltona, Rodžera najmanje, dok mi je Pirs (valjda jer je prvi kog sam gledala) uz Konerija pravi Bond. Najslabije stojim sa Danijelovim filmovima.
    5. A tek spot...moćna pesma, Šer je kraljica, žena peva, glumi i izgleda kao avion. Umetnica u pravom smislu.
    4. Odrasla sam uz "Boney M", moja mama ih voli, a interesovanje za Raspućina, "zloduha" Romanovih nam je zajedničko - baš sam nedavno preporučila drugarici Rikmanov film o njemu.:) Sad dal je bio ili nije "lover of the Russian queen", nikad nećemo znati (a ni Aleksandra ne beše kraljica nego carica, no dobro), ali pesma je zarazna samo tako.:) I da, savršeno si opisala ovaj Bobijev bas, posle su ga npr. kopirali Mirza i njegovo "Jato" kod nas.
    3. Da znaš, idealna za put kolima u zalazak sunca.
    2. Haha, Toni je carica, ima i naša obrada, ako se dobro sećam Zana - "Miško zna". Spot je urnebesan, Tonin hoću reći. :)
    1. Hvala na ovoj triviji (u tvom stilu), nisam znala ni da je obrada (isto sam prvo čula Majklovu verziju), ni da je Čarli bio kompozitor, hvala na ovoj priči.:)
    Hm, ja bih definitivno izabrala "Restless Gypsy" od W.A.S.P.-a. Ili "Mi nismo sami" - Film.
    Piši češće, uželeh se ovakvih tekstova.:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopala :) Isto, neke baš dugo čula nisam i sad kad sam krenula da slušam sve vreme puštam pesme iz tog foldera..
      10. Ja sam se baš iznenadila, u pozitivnom smislu, naravno. Tolike godine slušam pesmu, pojma imala nisam.
      9. Razmrda, mislim da bi se mogla svrtstati i u grupu tzv. one hit wonder pesama.
      8. Jeste! Davno sam ga gledala. :)
      6. Zaboravila sam na Daltona, on je meni kao margarin, u sve se umešao. :D Bio je i Bond, Ročester, Hitklif, Ret Batler i šta sve ne.. Uglavnom gde je kultna franšiza ili klasik eto njega. :)
      5. Svaka joj čast, njena faza iz osamdesetih mi je najdraža.
      4. Rikman <3 Kad pomislim samo da će uskoro biti godina otkad tolikih velikana, počevši od Dejvida, nema. Vreme galopira.
      2.Ni ne znam da ima naša obrada, mada naši sve moraju da prepevaju. Najveći tako reći jedini hit Alena Slavice obrada je numere Ričarda Marksa. O pesmi "Bosna" Dine Merlina neću ni trošiti reči. Sve se sa prvim cvrkutom samo kaže..
      1. Uvek sam voljna podeliti neku dobru priču "iz davnina". Volim sve da znam. Primera radi, Luisa Bromfilda još uvek nisam čitala, ali sam zapamtila (što iz Betine knjige, što sa neta) da su se u njegovom domu venčali Bogart i Bakalova. Svašta nešto ja pamtim :D
      W.A.S.P. nisam slušala ima sto godina, hvala na podsećanju. :* 'Vatam se tastature, pa šta ispadne. :))

      Hvala na čitanju. :*

      Избриши
  2. Da li postoji neko ko ne voli "Kiss Me"? :D To je jedna od ultimativnih guilty pleasure pesama :)

    Interesantna lista! Moja srednjoškolska bi bila daleko "tvrđa", neverovatno je koliko mi se senzibilitet promenio u poslednjih desetak godina - trenutno baš i ne volim kada se neko dere na mene kroz zvučnike - mada omiljene pesme iz mlađih dana i dan danas volim čujem :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ultimativni guilty pleasure! :)
      Ovo je samo deo liste, na njoj ima i "tvrđeg" zvuka. Kad god bih u srednjoj bila pod stresom hard rock i metal su mi bili bensedin. :) S vremenom sam se i ja odvikla od tog "deranja", ali stare numere ne marim čuti, vrate me u taj period pa im ne mogu zameriti.

      Hvala na čitanju/slušanju! :*

      Избриши

Постави коментар

Popularni Postovi